sobota, 29 marca 2014

Rozdział 19 czyli "Sen o Rafaelu i słowa innego archanioła"

Śnił mi się Rafael. Siedział na krześle w jakimś pokoju i wyglądał przez okno. Podeszłam do niego ale mnie nie zauważał. Miał na sobie białe spodnie a klatkę piersiową owiniętą bandażami.
-Czemu nie ubrałeś koszuli?
-Drażni ranę.- odparł krótko.
Spojrzałam na przybyłych. Był to chyba archanioł Michael i jakaś dziewczyna. Miała blond włosy, niebieskie oczy i zadarty nos. Te same cechy które ja mam. Patrzyła na Rafaela z zaskoczeniem i nieskrywanym zachwytem. Chłopak ledwo na nią spojrzał.
-To nie ona.
Archanioł przy drzwiach delikatnie odprawił dziewczynę. Podszedł i stanął tam gdzie stałam ja. Wtedy do mnie dotarło, że mnie nie widzą.
-Miała wszystkie te cechy. Co tym razem nie pasowało?
-Ona tak na mnie nie patrzyła. Nie ufała mi, choć powoli zaczynała. Gdy starałem się zbliżyć w jej oczach był lekki lęk.
-Masz pewność, że była aniołem. Może była człowiekiem? Na przykład ta ludzka dziewczyna z tej rzeźni, która spałowała demona? Pasuje do opisu.
-To była anielica. Pamiętam jak lataliśmy razem.
-W takim razie będziemy szukać dalej.
Michael wyszedł. Delikatnie dotknęłam twarzy anioła. Niespodziewanie minimalnie wtulił policzek w moją dłoń. Przez chwilę miałam nadzieję, że mnie widzi ale po chwili jego oczy zaczęły poszukiwać osoby która przed nim stoi. Jednak mnie nie widzi. Choć w minimalny sposób czuje. Przygryzłam wewnętrzną stronę policzka i wzięłam głęboki oddech. Cmoknęłam go w usta. Gdy się odsunęłam zauważyłam, że ma zamknięte oczy. Mruknął rozczarowany a ja uśmiechnęła się. Nagle obudziłam się. Nie otwierałam oczu, bo ktoś przy mnie siedział i mówił coś. Nie chciałam spłoszyć tej osoby.
-Mam nadzieję, że rozumiesz dlaczego to zrobiłem. Choć pewnie nie mam żadnych szans.
To był Gabriel ale o czym on mówi? O jakich szansach on mówi? Nachylił się nade mną i pocałował mnie w skroń.
-Kocham cię.- szepnął po czym wyszedł.
Nagle straciłam zdolność jakiegokolwiek ruchu. Czy on powiedział to co przed chwilą usłyszałam? Czy on powiedział słowo na k?! Naszło mnie inne pytanie. Co on zrobił?

1 komentarz: