wtorek, 6 sierpnia 2013

Następna ofiara to...

Oto blog pod tytułem Dwa światy, dwa serca, jedna miłość. Autorką jest Zuzanna Nowikow znana również z blogów: Little Things oraz Miłość ci wszystko wybaczy, ale czy ty wybaczysz jej.... .
Główną bohaterką jest Calla. Ma ona sześć znamion na ramionach (po trzy na jedno), wilka?, anioła stróża?! i ...spiczaste uszy?!!!..................................................................................................................... ( No ale przynajmniej wiem co ten anioł tam robi.) Dziewczyna chodzi do szkoły i delikatnie mówiąc ma przejebane. Cała szkoła jej dokucza. A najbardziej dwóch chłopaków z pewnego zespołu (Harry i Louis- moim skromnym zdaniem dwa debile). Ma zamieszkać z Liamem, kuzynem i członkiem zespołu (no super z deszczu pod rynnę, co dalej? pod rozpędzonego tira?). Po czym znika na dwa tygodnie i wraca jak gdyby nigdy nic. Jeden plus to fakt, że wie iż grupa pozornie chamskich i nieczułych współlokatorów się martwiła. Ma osiemnaste urodzinki i mimo iż może się wyprowadzić... zostaje. Jeśli chcesz wiedzieć czemu Calla zniknęła, kogo tam spotkała i kim naprawdę jest (no ma szpiczaste uszy z natury, hello! nie może być człowiekiem!) musisz zajrzeć. Ja więcej nie zdradzę.

Zalecenia Gala Anonima: NO NA CO JESZCZE CZEKASZ? JUŻ KLIKASZ LINK I CZYTASZ! TY CHCESZ PRZEGAPIĆ TAKIEGO BLOGA?!

1 komentarz:

  1. Cześć!
    Bardo się cieszę że podoba ci się mój blog.
    Moje małe serduszko przelewa się szczęściem♥♥♥♥♥♥:3
    Mam nadzieje że będziesz czytał/czytała dalej.
    Pozdrawiam Zuza:*

    OdpowiedzUsuń