piątek, 4 października 2013

Nico ważnego

Hej. Jak tam wam się żyje?  Tak dziś planowałam dodać taki właśnie wpis. Dziś jest fajny dzień. A jak ktoś myśli inaczej to niech zmieni zdanie. Bo dziś jest:
A. Światowy Dzień Uśmiechu
B. Światowy Dzień Zwierząt

I nie wiem co dziś jest. No ja oczywiście myślę o czymś zupełnie innym. Więc dziś jeśli nie spytacie się o wygląd, adres czy imię i nazwisko, to odpowiem Ach i zadanie to się uśmiechnąć. Wiem odbija mi. Każę wam się szczerzyć to ekranu. Możecie wysłać mnie do wariatkowa. O ile mnie znajdziecie XD.  Ale serio, co dziś jest za święto? Oprócz mojego (nie powiem jakie). Co by tu jeszcze... Piszę ten rozdział pod presją... mojego pęcherza. Streszczam się, rozumiecie, mam nadzieję.

To już wszystko. Narka.

1 komentarz:

  1. Niby mnie długo nie było? A kto 8 dni nic nowego nie wpisuje na bloga? Napewno nie ja. A tak swoją drogą to jak pisałem - coraz mniej czasu, coraz więcej obowiązków. Mój harmonogram dnia baaardo się zmienił.

    Dzięki za te groźby. Miło jest wiedzieć, że ktoś mnie odwiedza ;)
    Weryfikacja obrazkowa? You mad? No problem. Już nie ma.

    Pozdrawiam i również ślę podobne groźby :)
    Echitabil

    OdpowiedzUsuń