niedziela, 13 października 2013

Ankiety i ich dziwne pytania

Ankiety... niby forma poznania naszej opinii ale pytania mogliby wymyślić mądrzejsze. Na przykład:
1. Podaj swoją płeć (wybierz jedną odpowiedź)
2. Podaj swój wiek (podaj pełną cyfrę)
3. Czy masz mikrofalówkę?
4. Tu też chodzi o płeć. Są trzy możliwości: Kobieta, Mężczyzna i Inna

Nie rozumiem tego. Płeć każdy chyba ma jedną, nawet podczas operacji jej zmiany. Wiek. To chyba oczywiste, że podaje się w pełnych cyfrach. Bo w czym innym mam podać? W równaniu? I to chyba moja sprawa czy mam mikrofalówkę czy jej nie mam. Trzy możliwości w ankietach co do płci. Rozumiem, że na portalach. Anonimowość pełna, to pełna. Ale w ankietach? To nie ma sensu.

A wy czy znacie jakieś dziwne pytania z ankiet?

P.S. Jak wracałam pewnego dna ze szkoły i byłam już koło bloku ni stąd ni zowąd na trawnik spadła plastikowa (pusta) butelka. Patrzę w górę nikogo? Czyżby wisiała na drzewie?! Jak to słowa piosenki mówią "Dziwny jest ten świat..."

I to by było na tyle. Narka.

Z poważaniem
Gal Anonim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz