poniedziałek, 21 października 2013

Kurwa koniec!!!!!!

Nie, spokojnie. Nie zamierzam zawiesić bloga. Po prostu koniec z byciem wrażliwym na potrzeby innych. Bo po co skoro inni mają mnie w dupie. Zamierzam być egoistką. Czemu? Eh. Moja "przyjaciółka" zawsze mogła liczyć na wsparcie z mojej strony. Pocieszenie i tego typu. Lecz gdy z problemami sobie poradziła to znalazła sobie nową przyjaciółeczkę. Żeby chociaż słowo powiedziała czemu.

Muszę trochę zmienić w swoim życiu i w sobie. Widzicie czas który pozostał do końca ankiety? Wtedy postaram się coś dodać. Przepraszam ale to kiedyś musiało nastąpić.

No i to na tyle. Narka, do niedzieli.

2 komentarze:

  1. spokojnie, chyba każdy miał w życiu podobną sytuację. ;)
    nie martw się i spokojnie poukładaj wszystko;)
    mam nadzieję, że za jakiś czas wszystko będzie ok. ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. No i bardzo dobrze bądź egoistką, zobaczymy co zrobi jak będzie od ciebie chciała wsparcia. No ja też jestem ciekawa, przecież jest jeszcze szansa, że się pogodzicie. Tak w ogóle od tych twoich dopisków w nawiasach to mnie brzuch boli od śmiechu xD

    OdpowiedzUsuń