wtorek, 11 sierpnia 2015

Tytuł Posta

 Hej, widzę, że niektórym podoba się pomysł z odpowiadaniem na komentarze w takiej formie.

Dalej.
Jak dotąd komentowałam wyłącznie z blogów ale jest jeszcze Wattpad. Mój następny teren łowiecki. Hahahahaha. Teraz już nikt się przede mną nie ukryje. Ale, żeby nie być masłem maślanym (i żeby bardziej wam namieszać, oczywiście) tam mam trochę inny pseudonim. A co? Mogę. Może kiedyś podam jaki. Albo sami bardzo szybko zauważycie.

Na razie mogę was spytać tylko o jedno.
Jak tam upały?
Ja mam dziś znośnie, 28-29 stopni.
Tak, chwalę się.
Chwalenie zakończone.
Jak radzicie sobie w tych temperaturach?

Co do komentowania mojego.
Mam tam już trochę ofiar ale szukam dalej.
Może nie wszystko jest do pochwały?
Tak szukam ofiary.
Mam humor do pały.
Rety co ja tworze?!
Lepiej już stąd wychodzę.

Bajo.

1 komentarz:

  1. A u mnie ciepło, dziękuję.






    Tak naprawdę to zdycham.
    Serio.
    Ale rozdział po dwóch miesiącach dzięki temu przymusowemu siedzeniu w domu naskrobałam.

    Też mi czas na Wattpada, ale się zebrać nie mogę. Jak do wszystkiego zresztą.



    Czuję się jak masło.

    OdpowiedzUsuń