piątek, 13 grudnia 2013

Ehh.... Jakoś nie mam pomysłu na tytuł

Wiem, wiem. Zniknęłam z tej planety. Powróciłam jednak, nie martwcie się. Jednak ostatnio tak mi się nie chce. Z chęcią weszłabym pod łóżko ale z braku takiej możliwości zakopanie się pod kołdrą by wystarczyło. No niestety się nie da. Cały świat jest przeciw mnie, wszystko mnie de motywuje. Gdy patrzę na samochody, domy, drzewa, trawę, ludzi, zwierzęta, chmury, niebo, słońce (na to ostatnie niechętnie) to mi się nie chce. Nawet miałam ochotę by świat zwiedzać na piechotę. Więc czemu piszę? Bo śnieg się stopił. Moim zdaniem śnieg to białe gówno spadające z nieba. Eh, nie chce mi się. Niech ktoś mnie porządnie spoliczkuje. Tak od serca, boleśnie. I jeszcze jedna sprawa. Chodzi mi o narrację w opowiadaniu. Zdradzę wam coś w sekrecie. Teraźniejsza, przeszła czy tam przyszła. Z tym mam problem. Po czasie narracji skaczę jak głupia po trampolinie. Serio. Więc z góry przepraszam za to bo nie mam nad tym żadnej ale to żadnej kontroli. 

No to chyba tyle na dziś. Idę znaleźć osobę która mnie spoliczkuje. Pa.

4 komentarze:

  1. Spokojnie, z narracją także i ja mam problem, mimo że ciągle staram się wyprostować ją, niestety nie jest mi dane przeskoczyć tego.

    Pozdrawiam, MG93 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. [spam]
    Serdecznie zapraszam na swoje nietypowege (tak myślę) fanfiction!
    '(...)Royal Psychiatric Hospital jest specjalnym ośrodkiem do leczenia młodych i chorych nastolatków. Ich bogaci i pełni nadziei rodzice płacą niesamowite sumy, aby ich dziecko poczuło się jak w domu. (...)' www.ff-warrior.blogspot.com
    Liczę na komentarz i obserwowanie (jeśli Ci sie spodoba). Rozdział 1 wkrótce.
    + m.in. 1D, JB, LM, 5SOS, The Janoskians
    Pozdrawiam, Panda x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh, bez przesady. Nie ma się co ciąć, bić, ani zabijać. Chodź, napijesz się kawy, usiądziesz spokojnie. Cieplutki rozdział Czerwonego Piachu już na ciebie czeka.
    A swoją drogą, chciałabym już przeczytać coś twojego. Dawno tu nic nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mały atak depresji??Nie martw się mnie też to dosięgło:((Al kilka wizyt u specjalisty robi swoje.Żarty też.Ostatni mój ulubiony:
    Jaki operator daje najwięcej dodatkowych minut?
    PKP

    +

    Chciałam cię zaprosić na mojego bloga:
    http://trzy-gwiazdki.blogspot.com/
    Na razie mam 2 rozdziały i prolog ale się rozkręę:))
    Nie opisuję o czym bo dla każdego kto wejdzie to ma być niespodzianka

    OdpowiedzUsuń